|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17949
|
Назва: | Соціально-гуманістичні орієнтири перспективних ліній розвитку особистості за А.С. Макаренком |
Автори: | Моргун, В.Ф. |
Ключові слова: | Макаренко Антон Семенович розвиток особистості особистість просторово-часові орієнтації світогляд структура світогляду |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | «Метою повної загальної середньої шкільної освіти є різнобічний розвиток,
виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України,
здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має
прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до
свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та
громадянської активності» (Закон України «Про освіту», 2016). Порівняємо з цим завданням визначення особистості в багатовимірній
теорії автора, що базується на діяльнісному підході у вітчизняній психології
(Т. М. Дзюба, О. Г. Коваленко, О. М. Леонтьєв, Г. С. Костюк,
С. Д. Максименко, В. Ф. Моргун та ін.): «Особистість – це людина,
що активно опановує і свідомо перетворює природу, суспільство і власну
індивідуальність, внутрішній світ якої, має унікальне динамічне
співвідношення просторово-часових орієнтацій, потребо-вольових
переживань, змістовних спрямованостей, рівнів опанування досвідом і форм
реалізації діяльності. Цим співвідношенням визначається свобода суб’єктного
самовизначення особистості в її вчинках і міра відповідальності за їхні
(включаючи й підсвідомо непередбачені) наслідки перед природою,
суспільством і власною совістю». |
Опис: | Моргун В. Ф. Соціально-гуманістичні орієнтири перспективних ліній розвитку особистості за А.С. Макаренком // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 22-25. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17949 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|