DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17948
|
Назва: | Сутність компетентнісного підходу в закладах вищої освіти |
Автори: | Бойчук, Ю.Д. |
Ключові слова: | коипетентність компетентнісний підхід заклад вищої освіти майбутній фахівець професійна компетентность вища освіта України |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У системі вищої освіти Україні тривалий час панувала парадигма знань,
згідно з якою студенти вищих навчальних закладів отримували
фундаментальні знання, і це було основою їх подальшої професійної
діяльності як у бізнесі, так і на державній службі. Проте, внаслідок панування
такого підходу в нашій країні виникла ситуація, коли кількість фахівців з
вищою фундаментальною освітою є значною і з кожним роком зростає, а
реальна економіка потерпає від нестачі кваліфікованих практично
орієнтованих кадрів. Причина кризи парадигми знань міститься у
суперечності між устроєм професійної освіти та сучасного бізнесу. Українська
економіка вже давно перейшла до ринкових відносин, а професійна освіта, усе
ще не стала ринковою. Вона, в основному, залишається державною за
формою, фундаментальною та академічною за змістом. |
Опис: | Бойчук Ю. Д. Сутність компетентнісного підходу в закладах вищої освіти // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 18-22. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17948 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|