|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17947
|
Назва: | До питання про методологію освітянської стратегії |
Автори: | Саух, П.Ю. |
Ключові слова: | освіта освітянська стратегія Проєкт «Освіта XXI століття» освіта впродовж життя вища освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Головною характеристикою сучасної освіти є вичерпаність основної
педагогічної парадигми. Стан нашої освіти можна назвати кризою
різноманітності, яка пов’язана з відсутністю однозначного і зрозумілого
способу включення освіти в сучасне суспільство, коли незрозумілою
залишається сама місія і призначення педагога, оскільки не ясно, які продукти
має створювати освіта. А наша спонтанна креативність ідей, безсистемність й
неадекватність дій, спрямована на модернізацію вищої освіти (яку я називаю
«негативною креативністю»), робить її «заручницею» західних технологій, веде
до невдало «схрещеної» освіти. Наслідком цього стає імітована, удавана
освіченість, що лежить за межами стратегії Болонського процесу і мало
пов’язана з проблемою якості освіти.
Ситуація вимагає подолання однобічності класичного фундаменталізму і
некласичної фрагментарності в освіті. А це потребує нової, продуманої
постнекласичної методології освітянської стратегії, яка передбачала б не лише
радикальну організаційну перебудову навчального процесу вищої школи,
переструктурування його змісту, а й переосмислення його стрижневих
складових, і ґрунтувалася б на принципах складного, нелінійного мислення. |
Опис: | Саух П. Ю. До питання про методологію освітянської стратегії // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 14-18. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17947 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|