|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(8) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17939
|
Назва: | Теоретичні основи формування ключових компетентностей учнів на уроках трудового навчання |
Автори: | Гриценко, Л.О. Ляшенко, С. |
Ключові слова: | трудове навчання компетентність учні закладу загальної середньої освіти ключові компетентності учнів мислення дитини холістичне мислення дітей |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті з урахуванням сучасного соціального замовлення для системи освіти щодо
виховання особистості, здатної до самореалізації, самовизначення та самоусвідомлення в
реаліях сучасного життя охарактеризовано компетентності людини як індикатори, що
визначають готовність учня до участі в життєдіяльності суспільства та можливості
шкільного трудового навчання в цьому аспекті. Під ключовими компетентностями
потрактовано сукупність особистісних якостей, об’єднаних у комплекс певного рівня
знань, умінь, навичок, ставлень, які впливають на широку сферу діяльності (вміння
вчитися, загальна культура, громадянськість, володіння інформаційно-комунікаційними
технологіями, прагнення до здоров’язбереження влвсного й інших людей, і ін.).
Охарактеризовано значення розвитку холістичного мислення учнів на уроках
трудового навчання в середньому загальноосвітньому закладі як уміння бачити кожну
проблему цілісно, уявляти її масштаб і значення, пов’язувати між собою значну кількість
дрібних деталей та контекстувати знання. Відповідними вміннями учнів визначено:
здатність працювати в команді, застосовувати інформаційні технології, критично
мислити, вирішувати конфлікти; для вчителів – спрямовувати арсенал педагогічних
впливів на учнів з метою формування ключових компетентностей.
Виокремлено чинники формування ключових компетентностей учнів на уроках із
трудового навчання – увага педагогічної громадськості до проблеми; побудова виваженого
змісту предмета; розвиток в учнів пізнавальних інтересів до трудового навчання і
технологій. |
Опис: | Гриценко Л. О., Ляшенко С. Теоретичні основи формування ключових компетентностей учнів на уроках трудового навчання // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 8. – C. 113-120. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17939 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(8)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|