DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(8) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17939

Назва: Теоретичні основи формування ключових компетентностей учнів на уроках трудового навчання
Автори: Гриценко, Л.О.
Ляшенко, С.
Ключові слова: трудове навчання
компетентність
учні закладу загальної середньої освіти
ключові компетентності учнів
мислення дитини
холістичне мислення дітей
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті з урахуванням сучасного соціального замовлення для системи освіти щодо виховання особистості, здатної до самореалізації, самовизначення та самоусвідомлення в реаліях сучасного життя охарактеризовано компетентності людини як індикатори, що визначають готовність учня до участі в життєдіяльності суспільства та можливості шкільного трудового навчання в цьому аспекті. Під ключовими компетентностями потрактовано сукупність особистісних якостей, об’єднаних у комплекс певного рівня знань, умінь, навичок, ставлень, які впливають на широку сферу діяльності (вміння вчитися, загальна культура, громадянськість, володіння інформаційно-комунікаційними технологіями, прагнення до здоров’язбереження влвсного й інших людей, і ін.). Охарактеризовано значення розвитку холістичного мислення учнів на уроках трудового навчання в середньому загальноосвітньому закладі як уміння бачити кожну проблему цілісно, уявляти її масштаб і значення, пов’язувати між собою значну кількість дрібних деталей та контекстувати знання. Відповідними вміннями учнів визначено: здатність працювати в команді, застосовувати інформаційні технології, критично мислити, вирішувати конфлікти; для вчителів – спрямовувати арсенал педагогічних впливів на учнів з метою формування ключових компетентностей. Виокремлено чинники формування ключових компетентностей учнів на уроках із трудового навчання – увага педагогічної громадськості до проблеми; побудова виваженого змісту предмета; розвиток в учнів пізнавальних інтересів до трудового навчання і технологій.
Опис: Гриценко Л. О., Ляшенко С. Теоретичні основи формування ключових компетентностей учнів на уроках трудового навчання // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 8. – C. 113-120.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17939
Розташовується у зібраннях:2020(8)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.pdf456,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок