DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(8) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17937
|
Назва: | Принципи проєктування змісту професійно-спрямованої інформаційно-комунікаційної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання |
Автори: | Оніпко, В.В. Максименко, Н.Т. Литвин, В.В. |
Ключові слова: | професійне навчання майбутній педагог підготовка вчителя професійна освіта в галузі аграрного виробництва майбутній педагог професійного навчання зміст професійно-спрямованої інформаційнокомунікаційної підготовки |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено обґрунтування теоретичних та методичних засад модернізації
змісту професійної освіти і навчання, охарактеризовано сучасні принципи проєктування
змісту професійної освіти при підготовці майбутніх педагогів у галузі аграрного
виробництва
На основ теоретичного аналізу та з урахуванням особливостей і вимог до
інформаційно-комунікаційної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання в
галузі аграрного виробництва обрано критерії відбору та побудови змісту професійноспрямованої інформаційно-комунікаційної підготовки педагогів професійного навчання:
детермінації цього змісту структурою професійної діяльності і об’єкта (предмета)
вивчення; функціональної повноти; мінімуму необхідного змісту; міждисциплінарного
забезпечення та професійної доцільності; відповідності складності часові, відведеному на
засвоєння змісту, встановленим методам; типовість; ефективність елементів
організованого процесу підготовки для мотивації майбутніх фахівців до використання ІКТ
у майбутній професійній діяльності; актуальності; відповідності змісту наявному
навчально-методичному забезпеченню занять. Доведено необхідність використання
запропонованих критеріїв як інструменту оцінки та відбору змісту, що вможливлює
реалізацію поставлених цілей підготовки, формування інформаційної грамотності і
професіоналізму сучасного педагога професійного навчання, які можна розглядати через
синтез компетентностей, які містять наочно-методичний, психолого-педагогічний та
ІКТ-складники. |
Опис: | Оніпко В. В., Максименко Н. Т., Литвин В. В. Принципи проєктування змісту професійно-спрямованої
інформаційно-комунікаційної підготовки майбутніх педагогів
професійного навчання // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 8. – C. 95-102. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17937 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(8)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|