|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(8) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17936
|
Назва: | Створення проєктів доповненої реальності з використанням мобільного додатку Аugmentedclass для формування графічної компетентності учнів основної школи |
Автори: | Поляков, С.В. Гриценко, Л.О. |
Ключові слова: | компетентність трудове навчання з елементами креслення учні основної школи графічна компетентність технології доповненої реальності мобільний додаток AugmentedClass AugmentedClass |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано нові можливості використання інформаційно-технічних
засобів у освітніх процесах трудового навчання в середньому закладі освіти, зокрема, при
формуванні графічної компетентності учнів основної школи. Визначено мультимедійний
додаток AugmentedClass як ефективний засіб побудови уроків трудового навчання з
елементами креслення, що забезпечує поетапну візуалізацію складних і простих
конструкцій.
Метою дослідження обрано комплексний аналіз особливостей запровадження
технології доповненої реальності в освітній процес формування графічної
компетентності учнів основної школи, а також вивчення особливостей адаптації цієї
технології при підготовці майбутніх учителів трудового навчання і технологій.
З’ясовано, що додаток AugmentedClass спеціально розроблено для використання
проєктів із доповненою та віртуальною реальністю в освітньому процесі;
охарактеризовано набір його функцій та можливостей створення мультимедійного
контенту засобами мобільних і комп’ютерних пристроїв на основі операційної системи
Андроїд, які є доступними для вчительського й учнівського загалу.
Проведено висновок щодо того, що застосування доповненої реальності з
використанням мобільного додатку AugmentedClass у процесі формування графічної
компетентності учнів на уроках трудового навчання в основній школі забезпечує
можливості підвищення зацікавленості дітей навчальною інформацією засобом
інтерактивного контенту, дозволяє сформувати компоненти компетентності за
допомогою технології доповненої реальності, урізноманітнює навчальний процес
інноваційними формами роботи, підвищує стан мотивації учнів підліткового віку до
самостійної навчально-пізнавальної діяльності завдяки реалізації ігрових, змагальних та
пізнавальних стимулів, дає змогу розробити інноваційні види візуальних навчальних завдань
узагальнювального та систематизувального характеру, які активізують навчальну
роботу учнів. Опрацювання навчального контенту проходить такою організаційною
формою, яка є привабливою для дітей, забезпечує умови розвитку особистісних якостей,
веде до підвищення самостійності та самооцінки власних навчальних досягнень. |
Опис: | Поляков С., Гриценко Л. О. Створення проєктів доповненої реальності з використанням
мобільного додатку Аugmentedclass для формування графічної
компетентності учнів основної школи // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 8. – C. 84-94. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17936 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(8)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|