DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(8) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17933

Назва: Наукові осннови визначення структурних компонентів методики організації позаурочної роботи з трудового навчання
Автори: Рутковська, О.
Цина, А.Ю.
Ключові слова: учні
трудове навчання
методика
організація
позаурочна робота
структурні компоненти
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто організацію позаурочної роботи учнів із трудового навчання з метою обґрунтування її структурних компонентів, із яких складається цілісна система організації роботи цього виду. Аналізовано основні структурні компоненти методики організації позаурочної роботи з трудового навчання: мета, завдання, функції, зміст, форми, методи і засоби реалізації. Доведено, що мета позаурочної діяльності з трудового навчання є вихідним компонентом методики її організації, яким визначається, які знання, уміння і навички, особистісні якості (риси характеру), розумові, чуттєві й рухові якості необхідно формувати в учнів; загальні і специфічні завдання, які є засобами досягнення мети. Змістову складову позаурочної роботи учнів із трудового навчання визначено за Типовою освітньою програмою, навчальним планом школи та навчальними програмами трудового навчання, предметних і міжпредметних гуртків, факультативів, трудових та творчих об’єднань школярів. Організаційні особливості структури позаурочної роботи з трудового навчання зумовлено кількістю школярів (масові, групові, індивідуальні форми), охоплених нею, та часом її проведення (регулярні та періодичні заняття). До методів організації позаурочної роботи з трудового навчання віднесено методи виховання, стимулювання пізнавальної активності та самостійності учнів. Засобами організації позаурочної роботи учнів із трудового навчання визначено: дидактичні (плакати, технологічна документація, презентації, зразки, моделі, макети об’єктів і процесів, які підлягають вивченню), технічні, засоби матеріально-технічного забезпечення праці (тренажери, засоби ІКТ, мультимедіа, телебачення); засоби матеріально-технічного забезпечення праці учнів (інструменти, пристосування, прилади, технологічне та допоміжне обладнання, матеріали для виконання лабораторних та практичних робіт у позаурочний час).
Опис: Рутковська О., Цина А. Ю. Наукові осннови визначення структурних компонентів методики організації позаурочної роботи з трудового навчання // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 8. – C. 63-71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17933
Розташовується у зібраннях:2020(8)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf474,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок