|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(8) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17931
|
Назва: | Шляхи вдосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійної освіти |
Автори: | Мироненко, Т. Кузьменко, П.І. |
Ключові слова: | професійна освіта фахівці професійного навчання професійнопедагогічна компетентність навчальна мотивація інформаційно-телекомунікаційні технології матеріально-технічна база закладу вищої освіти |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемам підготовки фахівців професійної освіти та
чинникам, які впливають на діяльність здобувачів і викладачів вищих навчальних закладів;
проаналізовано роботи відомих учених, які займаються проблематикою підготовки
майбутніх фахівців професійного навчання (майстрів профтехосвіти, вчителів
технологій) у закладах вищої освіти (ЗВО), формуванням особистості вчителя (викладача)
у процесі професійної підготовки.
Розглянуто зміст і форми навчальної мотивації, яка має специфічні складники;
обґрунтовано твердження стосовно причин більш якісних результатів отриманих знань,
коли здобувачі свідомо прагнуть здобути професію, набути компетентність, одержати
задоволення від процесу пізнання, мати в майбутньому матеріальний достаток.
Акцентовано увагу на формуванні належного рівня професійно-педагогічної
компетентності, у тому числі – основ педагогічної майстерності майбутніх фахівців
професійного навчання
Одним із головних чинників, що впливає на діяльність як здобувачів вищої освіти, так і
викладачів визначено відповідну наукову та матеріально-технічну базу закладу вищої освіти,
яка дозволяє підвищити рівень якості освіти шляхом застосування в освітньому процесі
різноманітних сучасних технологій, мультимедійної техніки та технічних засобів.
Доведено, що сучасна підготовка фахівців професійного навчання базується на
формуванні необхідної сукупності компетентностей – знань, умінь і способів їх
використання, якостей особистості й педагогічних цінностей для розв’язання професійнопедагогічних завдань шляхом оволодіння новими технологіями, методиками й видами
професійної діяльності. З’ясовано, що діяльність сучасного фахівця професійного навчання
як педагога, організатора постійно розширюється, тому шляхами вдосконалення цієї
діяльності визначено: професійну спрямованість освітнього процесу та відповідність
вимог до фахівців соціальному замовленню; створення атмосфери партнерства, спільної
продуктивної діяльності викладачів і здобувачів вищої освіти; осучаснення і вдосконалення
технологій і методів професійно-особистісного розвитку педагогів професійної освіти у
процесі фахової підготовки. |
Опис: | Мироненко Т., Кузьменко П. І. Шляхи вдосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійної освіти // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 8. – C. 51-57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17931 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(8)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|