DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(8) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17931

Назва: Шляхи вдосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійної освіти
Автори: Мироненко, Т.
Кузьменко, П.І.
Ключові слова: професійна освіта
фахівці професійного навчання
професійнопедагогічна компетентність
навчальна мотивація
інформаційно-телекомунікаційні технології
матеріально-технічна база закладу вищої освіти
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемам підготовки фахівців професійної освіти та чинникам, які впливають на діяльність здобувачів і викладачів вищих навчальних закладів; проаналізовано роботи відомих учених, які займаються проблематикою підготовки майбутніх фахівців професійного навчання (майстрів профтехосвіти, вчителів технологій) у закладах вищої освіти (ЗВО), формуванням особистості вчителя (викладача) у процесі професійної підготовки. Розглянуто зміст і форми навчальної мотивації, яка має специфічні складники; обґрунтовано твердження стосовно причин більш якісних результатів отриманих знань, коли здобувачі свідомо прагнуть здобути професію, набути компетентність, одержати задоволення від процесу пізнання, мати в майбутньому матеріальний достаток. Акцентовано увагу на формуванні належного рівня професійно-педагогічної компетентності, у тому числі – основ педагогічної майстерності майбутніх фахівців професійного навчання Одним із головних чинників, що впливає на діяльність як здобувачів вищої освіти, так і викладачів визначено відповідну наукову та матеріально-технічну базу закладу вищої освіти, яка дозволяє підвищити рівень якості освіти шляхом застосування в освітньому процесі різноманітних сучасних технологій, мультимедійної техніки та технічних засобів. Доведено, що сучасна підготовка фахівців професійного навчання базується на формуванні необхідної сукупності компетентностей – знань, умінь і способів їх використання, якостей особистості й педагогічних цінностей для розв’язання професійнопедагогічних завдань шляхом оволодіння новими технологіями, методиками й видами професійної діяльності. З’ясовано, що діяльність сучасного фахівця професійного навчання як педагога, організатора постійно розширюється, тому шляхами вдосконалення цієї діяльності визначено: професійну спрямованість освітнього процесу та відповідність вимог до фахівців соціальному замовленню; створення атмосфери партнерства, спільної продуктивної діяльності викладачів і здобувачів вищої освіти; осучаснення і вдосконалення технологій і методів професійно-особистісного розвитку педагогів професійної освіти у процесі фахової підготовки.
Опис: Мироненко Т., Кузьменко П. І. Шляхи вдосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійної освіти // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 8. – C. 51-57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17931
Розташовується у зібраннях:2020(8)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
6.pdf434,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок