DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(8) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17930

Назва: Сучасна технологічна освіта у розвинутих країнах Європи
Автори: Близнюк, М.М.
Дебре, О.С.
Ключові слова: технологічна освіта
цілі сталого розвитку
проєктування
технологічна компетентність
технологічна грамотність
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано стан інтеграції технологічної освіти в економічно розвинутих зарубіжних країнах у відповідності до вимог сьогодення. Розглянуто передові світові тенденції у контексті забезпечення всеохоплюючої і справедливої якісної технологічної освіти для всіх як однієї з провідних цілей cталого розвитку, затверджених Організацією Об’єднаних Націй. Охарактеризовано структуру технологічної освіти у Німеччині й Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії; особливості інтеграції технологічної освіти у Франції. Обґрунтовано важливість технологічної грамотності і технологічної компетентності для розвитку сучасної освіти загалом. З’ясовано: досвід таких економічно розвинених країн, як Німеччина, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії, Франція та ін. свідчить, що фахова підготовка до праці в різних галузях здійснюється сьогодні за допомогою навчальних дисциплін технологічної освіти, що зміст цих предметів є синтезом нових знань про природу, технології та діяльність людини у всіх сферах життя; терміни технологічної освіти розглядаються світовим науково-педагогічним співтовариством як синоніми однієї універсальної мети трудового навчання – формування в учнів технологічної грамотності шляхом розвитку: знань та розуміння технологій; здібностей у галузі техніки; розуміння та осмислення зв’язків між технологіями та суспільством. Головною метою початкової технологічної освіти учнів у цих країнах визначено формування технологічної грамотності та технологічної компетентності. Характерною тенденцією досліджених країн виокремлено те, що раніше існуюче в школі трудове навчання учнів, засноване лише на вивченні матеріалів, інструментів та технологічних процесів обробки матеріалів, вважають недостатнім і застарілим. Отже, навчальний процес в економічно розвинених країнах має на увазі перодовсім учнів, які вивчають зміни, що відбуваються в технологіях, а знання в цій галузі мають бути гнучкими та забезпечувати широку сферу застосування; особливий акцент у навчальних програмах зроблено на практичній діяльності, яка містить методи: робота із засобами праці; дослідження дизайн-продукту; екскурсії та спостереження; розробка проєкту; практичне оцінювання; історія розвитку технологій.
Опис: Близнюк М. М., Дебре О. Сучасна технологічна освіта у розвинутих країнах Європи // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 8. – C. 45-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17930
Розташовується у зібраннях:2020(8)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5.pdf428,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок