DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(8) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17925

Назва: Біографо-педагогічний вимір постаті Віктора Сидоренка як ученого в галузі технологічної освіти
Автори: Савченко, А.Г.
Цина, А.Ю.
Ключові слова: Сидоренко Віктор
технологічна освіта
технологізація
інформатизація суспільства
Державний стандарт
освітня галузь «Технології»
інтеграційні процеси в освіті
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано життєвий та науковий шлях Віктора Костянтиновича Сидоренка, визначено чотири етапи життя доктора педагогічних наук, професора, членакореспондента Академії педагогічних наук України: 1) початковий (основний) – 1951-1968 рр.; 2) етап наукового дослідження – 1968-1977 рр.; 3) етап педагогічного становлення – 1977-1997 рр.; 4) етап активної наукової діяльності – 1997-2013 рр.; кожному з етапів життя дано коротку характеристику, виокремлено та акцентовано наукові погляди вченого, результати наукових досліджень, думки щодо місця креслення у навчальній програмі; занепокоєння вченого щодо вилучення креслення із навчальної програми та недостатність основ графічної грамотності студентів, що необхідні для подальшої технічної інженерії та комп'ютерної графіки. Проаналізовано та конкретизовано погляди вченого на оновлення змісту трудового навчання, невідповідність назви предмета потребам світу й визначено основні якості, якими має володіти сучасний учитель. Також у ході дослідження виявлено, що серед основних завдань, які необхідно включити до змісту підготовки майбутніх учителів трудового навчання (технологій) у вищих педагогічних навчальних закладах є готовність студентів до розробки технічних концепцій, отримання практичних навичок, техніко-технологічні знання та творче ставлення до праці. Окреслено й систематизовано проблеми, над якими працював учений; проаналізовано наукову спадщину В. Сидоренка та визначено подальші напрями досліджень з цього питання – систематизація наукових праць, аналіз надбань і проблематики наукової школи дослідження суперечностей, що обумовлюють появу нових вимог до підготовки вчителя трудового навчання і технологій.
Опис: Савченко А. Г., Цина А. Ю. Біографо-педагогічний вимір постаті Віктора Сидоренка як ученого в галузі технологічної освіти // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 8. – C. 29-35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17925
Розташовується у зібраннях:2020(8)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf456,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок