DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17914
|
Назва: | Методи розвитку швидкісно-силових якостей у учнів старшого шкільного віку |
Автори: | Шостак, Є.Ю. Гавриш, І. |
Ключові слова: | шкільний вік старший шкільний вік силова підготовка фізична культура викладання фізкультури методи навчання фізкультури |
Дата публікації: | 2021 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У практиці розвитку швидкісно-силових якостей існують
методи, як для розвитку сили, так і для швидкості, а також
методи, що застосовуються для їх поєднання. Виокремлюють
метод повторних зусиль, метод максимальних зусиль, метод динамічних зусиль, «ударний» метод, кругового тренування.,
ігровий.
Застосовуючи метод повторних зусиль, слід дотримуватися
навантажень, при яких фізичну вправу можна повторити від
восьми до дванадцяти разів, а останню – з граничним зусиллям.
Цей метод є основним для силової підготовки й
використовується у навчально-тренувальному процесі у різних
видах спорту.
Слід зауважити, що, розвиваючи швидкісно-силові якості,
застосування методу повторних зусиль може призвести до
значного зростання м’язової маси, що негативно може
позначатися на швидкості рухів. |
Опис: | Шостак Є., Гавриш І. Методи розвитку швидкісно-силових якостей у учнів старшого шкільного віку // Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Полтава : Сімон, 2021. С. 119-122. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17914 |
Розташовується у зібраннях: | Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|