DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17904
|
Назва: | Досвід формування природничо-наукової компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії та ерготерапії |
Автори: | Фастівець, А. |
Ключові слова: | ерготерапія фізична терапія фахівець з фізичної терапії |
Дата публікації: | 2021 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У результаті дослідження вивчено сутність природничонаукової підготовки майбутніх фахівців із фізичної терапії та
ерготерапії як основи формування природничо-наукової
компетентності.
Природничо-наукова підготовка – цілеспрямований процес і
результат формування у людини системи фундаментальних
природничо-наукових знань, умінь, навичок, досвіду пізнавальної
та практичної діяльності, ціннісних орієнтацій і відносин,
достатніх для здійснення професійної й соціальної діяльності в
сучасному суспільстві. На основі результатів аналізу комплексу
літературних джерел і досвіду професійної підготовки здобувачів
вищої освіти нами розроблено власне визначення природничонаукової компетентності майбутніх фахівців із фізичної терапії та
ерготерапії. Природничо-наукова компетентність − це цілісна,
інтегративна якість особистості майбутнього фахівця з фізичної
терапії й ерготерапії, що формується в процесі природничонаукової підготовки і характеризується глибиною медикобіологічних знань, предметних навичок та досвіду дослідницької
діяльності в галузі реабілітації, а також природничо-науковим
світоглядом і готовністю здійснювати професійну діяльність, яка
ґрунтується на фундаментальних ідеях та принципах
природничих наук. |
Опис: | Фастівець А. Досвід формування природничо-наукової
компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії та ерготерапії // Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Полтава : Сімон, 2021. С. 108-112. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17904 |
Розташовується у зібраннях: | Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|