DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17902
|
Назва: | Коротка характеристика групових вправ у художній гімнастиці |
Автори: | Тараненко, А. |
Ключові слова: | художня гімнастика фізична культура гімнастка українська художня гімнастика |
Дата публікації: | 2021 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Групові вправи в художній гімнастиці за характером рухових
дій ‒ найбільш складний і самостійний олімпійський вид
змагальної програми. Сучасному розвитку даного виду властиві
безперервні зміни міжнародних правил змагань, постійні
ускладнення змагальних композицій, що тягнуть за собою за
собою складність, ризик, трюки. Кожне рухове завдання в
груповій вправі вирішується всією командою колективно.
Тривалість групової вправи в два рази більше, ніж
індивідуального, а елементи набагато складніше за характером
рухових дій (Аверковіч, 1989; Нестерова, 2000).
Складність структури рухових дій вимагає від гімнасток
точності відтворення просторових і силових параметрів,
швидкості реакції на рухомий предмет, уваги і мислення. |
Опис: | Тараненко А. Коротка характеристика групових вправ у художній гімнастиці // Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Полтава : Сімон, 2021. С. 102-105. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17902 |
Розташовується у зібраннях: | Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|