DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17866

Назва: Вступ
Автори: Хоменко, П.В.
Ключові слова: молодь
здоров'я
здоровий спосіб життя
Дата публікації: 2021
2021
Короткий огляд (реферат): Гармонійний та всебічний розвиток особистості, заснований на нормах, цінностях, сенсі життя, змінює адаптивні можливості організму людини і реалізується через формування здорового способу життя. Утвердження здорового способу життя учнівської та студентської молоді під час навчання є пріоритетним напрямком освітнього процесу і важливим складником підготовки сучасного фахівця. У формуванні особистості загалом та здорового способу життя зокрема особливого значення набувають такі види діяльності, як: навчально-виховна, художньо-естетична діяльність, заняття спортом, громадська активність. Отже, основним в організації здорового способу життя молоді є принцип єдності навчання, виховання, самовиховання і дозвілля.
Опис: Хоменко П. В. Вступ // Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Полтава : Сімон, 2021. - С. 3.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17866
Розташовується у зібраннях:Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1.pdf214,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок