DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2020(44) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17820
|
Назва: | Філософсько-теоретичні підстави концепції пожиттєвої освіти |
Автори: | Шейко, С.В. Колодій, О.С. Ільченко, А.М. |
Ключові слова: | філософія освіти закон достатньої підстави пожиттєва освіта ідея університету соціологія освіти постмодернізм національна держава сучасні проблеми глобалізації |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначаються філософські основи концепції пожиттєвої освіти в історико-філософському контексті − в напрямку від Просвітництва, німецької філософії кінця XVIII-XIX століть до філософії освіти сучасного постмодернізму.
Доводиться, що філософські підстави неперервної освіти мають раціоналістичні, а також ірраціонально-духовні засади. The article specifies the fundamentals of the concept of life-long education from historic and philosophical perspective all along its way from the Age of Enlightenment, end of XVIII-XIX century German philosophy of contemporary post-modernism. It is being proved that the life-long education concept is based
both on rational and irrational spiritual principles. |
Опис: | Шейко С. В., Колодій О. С., Ільченко А. М. Філософсько-теоретичні підстави концепції пожиттєвої освіти. Філософські обрії : Наук.-теорет. журн. / Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди HAH України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 44. – Київ ; Полтава, 2020. С. 133-143. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17820 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(44)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|