|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2021(77) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17809
|
Назва: | Ґенеза та сучасний стан професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичної терапії та ерготерапії у системі вищої освіти України |
Автори: | Фастівець, А. |
Ключові слова: | професійна підготовка освіта України професійна компетентність фізична терапія ерготерапія майбутній фахівець майбутній фахівець фізичної терапії та ерготерапії |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі теоретичного аналізу наукової літератури схарактеризовано та узагальнено ґенезу та сучасний стан професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичної
терапії та ерготерапії у системі вищої освіти України. Констатовано, що фізична терапія
(реабілітація) суттєво відрізняється від інших спеціальностей сучасної вищої професійної
освіти, тому що майбутній фахівець з фізичної терапії та ерготерапії повинен бути добре
орієнтований у професійній сфері, бачити перспективи її подальшого розвитку і вдосконалення. Професійну діяльність фізичного терапевта розглянуто як систему цілеспрямованого застосування професійних умінь та практичних навичок, що ґрунтуються на
професійно-орієнтованих знаннях, які гарантують усвідомлене їх використання у досягненні поставленої мети та при вирішення професійних завдань. Визначено перспективні
напрямки розвитку статусу професії «фізичний терапевт» в Україні. Доведено що професійна діяльність фахівця з фізичної терапії (реабілітації) та ерготерапії зорієнтована на галузь педагогічної антропології і передбачає такі види професійної діяльності:
спортивно-педагогічну, рекреаційно-дозвільну, оздоровчо-реабілітаційну, освітньо-професійну, корекційну, організаційно-управлінську. На основі аналізу комплексу літературних
джерел встановлено, що структура професійної підготовки включає професійні знання
(спеціальні, методичні, психолого-педагогічні), професійні вміння (дидактичні, організаційні, конструктивні, прогностичні, комунікативні) та професійні якості особистості (ціннісні, здібності, риси характеру). Поняття «компетентність фізичного терапевта,
ерготерапевта», що засвідчується документом про професійну освіту, передбачає: компетентність у галузі теорії фізичної терапії та ерготерапії, компетентність у сфері сучасних
реабілітаційних технологій і методик, компетентність у проєктуванні й реабілітаційних
системах; компетентність у професійній взаємодії з учасниками реабілітаційного процесу
(члени мультидисциплінарної команди, пацієнти, члени родини/опікуни пацієнтів), компетентність у галузі теорії і практики дослідження у сферах фізичної терапії та ерготерапії,
компетентність в у медичних інноваціях, компетентність в організації та управлінні, компетентність у професійному самовдосконаленні. |
Опис: | Фастівець А. Ґенеза та сучасний стан професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичної терапії та ерготерапії у системі вищої освіти України. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 77. С. 49-54. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17809 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(77)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|