|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2021(77) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17808
|
Назва: | Вплив стресогенних факторів на діяльність бакалаврів біології під час проходження педагогічної практики з виховної роботи |
Автори: | Упатова, І. Дехтярьова, О. Прокопенко, Л. |
Ключові слова: | стрес професійний стрес стресова ситуація бакалавр з біології стресостійкість навчальна практика фахова компетентність фахова підготовка освітньопрофесійна програма організація освітнього процесу |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається питання організації та проведення практики з виховної роботи, яка є важливою ланкою в системі підготовки бакалаврів до реалізації виховної роботи
в закладах середньої освіти.
Розкрито зміст педагогічної практики з виховної роботи, який передбачає ознайомлення здобувачів вищої освіти з метою і завданнями практики, її програмою, особливостями складання індивідуального плану роботи, оформлення звітної документації,
виконання діяльності, характер якої відповідає профілю навчання; вивчення досвіду роботи вчителів, формування вмінь планувати і проводити позаурочні виховні заходи з учнями та в колективах дитячих об`єднань.
Проведено аналіз останніх науково-педагогічних джерел та визначення нерозв’язаних
проблем щодо теми.
Зроблено аналіз стресогенних факторів, що впливають на бакалаврів біології під час
проходження педагогічної практики з виховної роботи. Запропоновано шляхи і засоби запобігання професійного стресу та його подолання.
Встановлено стресогенні фактори, проаналізовано причини виникнення та наслідки
стресу для діяльності майбутнього фахівця в період проходження практики з виховної роботи,
розкрито її зміст висвітлено особливості організації щодо подолання стресових факторів.
З`ясовано що до стресогенних факторів в період проходження практики з виховної
роботи належать: надмірне хвилювання під час проведення виховних заходів із дітьми, необхідність працювати з великою аудиторією дітей, які мають різні здібності, рівень біологічної підготовки, недостатні ораторські здібності, необхідність самостійно працювати в
куточку живої природи.
Зроблено висновок про те, що подоланню зазначених стресових факторів допомагає
правильна організація освітнього процесу здобувачів вищої освіти, підтримка з боку викладачів-керівників практики та педагогів бази практики, виконання вправ для зняття
психоемоційної напруги за потреби. |
Опис: | Упатова І., Дехтярьова О., Прокопенко Л. Вплив стресогенних факторів на діяльність бакалаврів біології під час проходження педагогічної практики з виховної роботи. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 77. С. 44-48. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17808 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(77)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|