DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2021(77) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17808

Назва: Вплив стресогенних факторів на діяльність бакалаврів біології під час проходження педагогічної практики з виховної роботи
Автори: Упатова, І.
Дехтярьова, О.
Прокопенко, Л.
Ключові слова: стрес
професійний стрес
стресова ситуація
бакалавр з біології
стресостійкість
навчальна практика
фахова компетентність
фахова підготовка
освітньо­професійна програма
організація освітнього процесу
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання організації та проведення практики з виховної роботи, яка є важливою ланкою в системі підготовки бакалаврів до реалізації виховної роботи в закладах середньої освіти. Розкрито зміст педагогічної практики з виховної роботи, який передбачає ознайомлення здобувачів вищої освіти з метою і завданнями практики, її програмою, особливостями складання індивідуального плану роботи, оформлення звітної документації, виконання діяльності, характер якої відповідає профілю навчання; вивчення досвіду роботи вчителів, формування вмінь планувати і проводити позаурочні виховні заходи з учнями та в колективах дитячих об`єднань. Проведено аналіз останніх науково-педагогічних джерел та визначення нерозв’язаних проблем щодо теми. Зроблено аналіз стресогенних факторів, що впливають на бакалаврів біології під час проходження педагогічної практики з виховної роботи. Запропоновано шляхи і засоби запобігання професійного стресу та його подолання. Встановлено стресогенні фактори, проаналізовано причини виникнення та наслідки стресу для діяльності майбутнього фахівця в період проходження практики з виховної роботи, розкрито її зміст висвітлено особливості організації щодо подолання стресових факторів. З`ясовано що до стресогенних факторів в період проходження практики з виховної роботи належать: надмірне хвилювання під час проведення виховних заходів із дітьми, необхідність працювати з великою аудиторією дітей, які мають різні здібності, рівень біологічної підготовки, недостатні ораторські здібності, необхідність самостійно працювати в куточку живої природи. Зроблено висновок про те, що подоланню зазначених стресових факторів допомагає правильна організація освітнього процесу здобувачів вищої освіти, підтримка з боку викладачів-керівників практики та педагогів бази практики, виконання вправ для зняття психоемоційної напруги за потреби.
Опис: Упатова І., Дехтярьова О., Прокопенко Л. Вплив стресогенних факторів на діяльність бакалаврів біології під час проходження педагогічної практики з виховної роботи. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 77. С. 44-48.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17808
Розташовується у зібраннях:2021(77)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf116,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок