DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
28 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17772

Назва: Організація екскурсії, як активної форми навчання
Автори: Твердохліб, О.В.
Бондаренко, Ю.О.
Орел, Ю.В.
Ключові слова: екскурсія
форми навчання
навчальні екскурсії
освіта України
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Навчальні екскурсії є обов’язковими та необхідними складовими навчально-виховного процесу. Вони передбачають створення умов для наближення змісту навчальних предметів до реального життя, спостереження та дослідження учнями явищ природи, розширення світогляду школярів, формування в них життєво необхідних компетенцій, посилення практичної та професійно-орієнтаційної спрямованості навчально-виховного процесу. Екскурсія (від лат. execurro – вибігаю) як провідна та ефективна організаційна форма навчання біології виконує такі функції: 1) реалізовує принцип наочності, так як в її процесі учні безпосередньо ознайомлюються з біологічними об’єктами та явищами; 2) посилюють науковість навчання, бо самостійно досліджують об’єкти; 3) зв’язують навчання з життям, з практикою, бо теоретичні знання використовують на практиці; 4) налагоджують міжпредметні зв’язки, адже на екскурсії учні мають можливість осмислити зміст навчання різнобічно, побачити взаємозв’язок явищ і законів, які вивчаються у різних дисциплінах, набути навичок їх універсального використання;
Опис: Твердохліб О. В., Бондаренко Ю. О., Орел Ю. В. Організація екскурсії, як активної форми навчання // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (ХХVIІІ Каришинські читання) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 27-28 трав. 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової ; НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих НАПН України [та ін.]. – Полтава : Астрая, 2021. – C. 291-293.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17772
Розташовується у зібраннях:28 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
118.pdf380,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок