|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
28 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17772
|
Назва: | Організація екскурсії, як активної форми навчання |
Автори: | Твердохліб, О.В. Бондаренко, Ю.О. Орел, Ю.В. |
Ключові слова: | екскурсія форми навчання навчальні екскурсії освіта України |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Навчальні екскурсії є обов’язковими та необхідними складовими
навчально-виховного процесу. Вони передбачають створення умов для
наближення змісту навчальних предметів до реального життя, спостереження та
дослідження учнями явищ природи, розширення світогляду школярів,
формування в них життєво необхідних компетенцій, посилення практичної та
професійно-орієнтаційної спрямованості навчально-виховного процесу.
Екскурсія (від лат. execurro – вибігаю) як провідна та ефективна організаційна
форма навчання біології виконує такі функції: 1) реалізовує принцип
наочності, так як в її процесі учні безпосередньо ознайомлюються з біологічними
об’єктами та явищами; 2) посилюють науковість навчання, бо самостійно
досліджують об’єкти; 3) зв’язують навчання з життям, з практикою, бо теоретичні
знання використовують на практиці; 4) налагоджують міжпредметні зв’язки, адже
на екскурсії учні мають можливість осмислити зміст навчання різнобічно,
побачити взаємозв’язок явищ і законів, які вивчаються у різних дисциплінах,
набути навичок їх універсального використання; |
Опис: | Твердохліб О. В., Бондаренко Ю. О., Орел Ю. В. Організація екскурсії, як активної форми навчання // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (ХХVIІІ Каришинські читання) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 27-28 трав. 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової ; НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих НАПН України [та ін.]. – Полтава : Астрая, 2021. – C. 291-293. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17772 |
Розташовується у зібраннях: | 28 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|