DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2021(77) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17714

Название: Аномалії в реалізації методів навчання математики та їх наслідки
Авторы: Лутфуллін, М.В.
Лутфуллін, В.С.
Матяш, Л.О.
Ключевые слова: «Arithmetica universalis» І. Ньютона
формально-дедуктивне навчання математики
методична концепція К.Ф. Лебединцева
якість математичної освіти
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): Проведено аналіз причин і наслідків домінування дедуктивного методу навчання математики старшокласників і зумовленого цим нехтування індуктивними поясненнями навчального матеріалу, найбільш доступними для учнів. У цьому контексті вперше розглянуті методичні особливості лекцій І. Ньютона з курсу арифметики і алгебри, встановлено індуктивну спрямованість цих лекцій. Розкрито важливе загальнодидактичне значення поглядів Ф.І. Буссе щодо реалізації принципу свідомості навчання. Обґрунтовано виключну актуальність практичної реалізації методичної спадщини К.Ф. Лебединцева та Д. Пойа в контексті вирішення проблеми піднесення якості шкільної математичної освіти. Сформульовано найважливіше завдання подальших досліджень розглянутої проблеми — визначення практичних шляхів її вирішення.
Описание: Лутфуллін М., Лутфуллін В., Матяш Л. Аномалії в реалізації методів навчання математики та їх наслідки. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 77. С. 8-12.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17714
Appears in Collections:2021(77)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
LUTFULLIN.pdf147,73 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback