DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2021(77) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17714
|
Назва: | Аномалії в реалізації методів навчання математики та їх наслідки |
Автори: | Лутфуллін, М.В. Лутфуллін, В.С. Матяш, Л.О. |
Ключові слова: | «Arithmetica universalis» І. Ньютона формально-дедуктивне навчання математики методична концепція К.Ф. Лебединцева якість математичної освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Проведено аналіз причин і наслідків домінування дедуктивного методу навчання математики старшокласників і зумовленого цим нехтування індуктивними поясненнями навчального матеріалу, найбільш доступними для учнів. У цьому контексті вперше розглянуті методичні особливості лекцій І. Ньютона з курсу арифметики і алгебри, встановлено індуктивну спрямованість цих лекцій. Розкрито важливе загальнодидактичне значення поглядів Ф.І. Буссе щодо реалізації принципу свідомості навчання. Обґрунтовано виключну актуальність практичної реалізації методичної спадщини К.Ф. Лебединцева та Д. Пойа в контексті вирішення проблеми піднесення якості шкільної математичної освіти.
Сформульовано найважливіше завдання подальших досліджень розглянутої проблеми — визначення практичних шляхів її вирішення. |
Опис: | Лутфуллін М., Лутфуллін В., Матяш Л. Аномалії в реалізації методів навчання математики та їх наслідки. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 77. С. 8-12. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17714 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(77)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|