DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17694
|
Назва: | Проєктна діяльність студентів та критерії оцінювання її результатів |
Автори: | Тимченко Г. Неустроєва Г. Пономаренко Н. |
Ключові слова: | проєктна робота студенти викладач критерій оцінка дослідний проєкт практичний проєкт освітня програма |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання організації проєктної роботи студентів як сучасного підходу, що дозволяє інтегрувати теоретичні знання і практичні навички, необхідні для роботи в сучасних умовах. Проєктна діяльність є однією з форм організації навчального процесу, сприяє підвищенню якості освіти, демократизації стилю спілкування викладачів і студентів. Метою проєктної діяльності є створення умов для формування дослідницьких умінь студентів, розвитку їх творчих здібностей та логічного мислення. У представленій роботі надано практичні рекомендації викладачам, які хочуть використовувати проєкти в своїх курсах. |
Опис: | Тимченко Г., Неустроєва Г., Пономаренко Н. Проєктна діяльність студентів та критерії оцінювання її результатів. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 206-210. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17694 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|