DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17687

Назва: Створення зони комфорту для вчителя в Новій українській школі
Автори: Сагайдак, В.Р.
Гриньова, В.С.
Ключові слова: зона комфорту для вчителя
Нова українська школа
обладнання
учительська кімната
здоров’я вчителя
професійне вигорання вчителя
оздоровче середовище
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Сучасний учитель Нової української школи є постійно зануреним у свою роботу, а відтак забуває про першочергові особистісні потреби. Звідси ми можемо стверджувати, що зона комфорту є надзвичайно важливою, адже виконує безліч функцій, а, насамперед: знижує психологічну і душевну перевтому, допомагає вчителю зняти перенапруження та поновити свої емоційні та фізичні ресурси; запобігає професійному вигоранню. Нами розглянуто учительську кімнату як зону комфорту для вчителя в Новій українській школі. Проаналізовано сучасні вимоги щодо облаштування учительської кімнати як місця праці та відпочинку. Розроблено авторський проект «Обладнання учительської кімнати як зони комфорту вчителя в Новій українській школі» з дотриманням усіх стандартів та рекомендацій. В процесі створення авторського проекту використано прийом «зонування» та «перетікання простору», що сприяє збереженню здоров’я та запобігає професійному вигоранню вчителів Нової української школи.
Опис: Сагайдак В., Гриньова В. Створення зони комфорту для вчителя в Новій українській школі. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 175-180.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17687
Розташовується у зібраннях:2020(26)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
SAGAIDAK.pdf395,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок