DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17687
|
Назва: | Створення зони комфорту для вчителя в Новій українській школі |
Автори: | Сагайдак, В.Р. Гриньова, В.С. |
Ключові слова: | зона комфорту для вчителя Нова українська школа обладнання учительська кімната здоров’я вчителя професійне вигорання вчителя оздоровче середовище |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний учитель Нової української школи є постійно зануреним у свою роботу, а відтак забуває про першочергові особистісні потреби. Звідси ми можемо стверджувати, що зона комфорту є надзвичайно важливою, адже виконує безліч функцій, а, насамперед: знижує психологічну і душевну перевтому, допомагає вчителю зняти перенапруження та поновити свої емоційні та фізичні ресурси; запобігає професійному вигоранню. Нами розглянуто учительську кімнату як зону комфорту для вчителя в Новій українській школі. Проаналізовано сучасні вимоги щодо облаштування учительської кімнати як місця праці та відпочинку. Розроблено авторський проект «Обладнання учительської кімнати як зони комфорту вчителя в Новій українській школі» з дотриманням усіх стандартів та рекомендацій. В процесі створення авторського проекту використано прийом «зонування» та «перетікання простору», що сприяє збереженню здоров’я та запобігає професійному вигоранню вчителів Нової української школи. |
Опис: | Сагайдак В., Гриньова В. Створення зони комфорту для вчителя в Новій українській школі. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 175-180. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17687 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|