DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17682
|
Назва: | Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах дистанційного навчання |
Автори: | Міхеєнко, О.І. Бермудес, Д.В. Ткаченко, А.В. Дяченко-Богун, М.М. |
Ключові слова: | навчально-пізнавальна діяльність дистанційне навчання пізнавальний інтерес лекція тестовий контроль знань |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність поняття активізації навчально-пізнавальної діяльності, здійснено аналіз лекційної форми навчання та тестової оцінки знань як найбільш поширених способів передачі, отримання інформації та контролю засвоєння знань у контексті активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час проведення занять як у традиційному (аудиторному), так і дистанційному форматах. |
Опис: | Міхеєнко О., Бермудес Д., Ткаченко А., Дяченко-Богун М. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах дистанційного навчання. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 152-155. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17682 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|