DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17682

Назва: Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах дистанційного навчання
Автори: Міхеєнко, О.І.
Бермудес, Д.В.
Ткаченко, А.В.
Дяченко-Богун, М.М.
Ключові слова: навчально-пізнавальна діяльність
дистанційне навчання
пізнавальний інтерес
лекція
тестовий контроль знань
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність поняття активізації навчально-пізнавальної діяльності, здійснено аналіз лекційної форми навчання та тестової оцінки знань як найбільш поширених способів передачі, отримання інформації та контролю засвоєння знань у контексті активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час проведення занять як у традиційному (аудиторному), так і дистанційному форматах.
Опис: Міхеєнко О., Бермудес Д., Ткаченко А., Дяченко-Богун М. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах дистанційного навчання. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 152-155.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17682
Розташовується у зібраннях:2020(26)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
MIKHEIENKO.pdf419,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок