DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17641
|
Назва: | Доцільність застосування основ самоменеджменту в практичній діяльності молодого педагога |
Автори: | Іщенко, В.І. |
Ключові слова: | самоменеджмент особистий розвиток учителя планування часу самоконтроль розвиток професіоналізму мотивація |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Розкрита роль самоменеджменту у сфері професійної діяльності молодого вчителя, який реально постає як набір управлінських впливів, спрямованих на самого себе як діяльного суб’єкта з метою приведення своєї особистості у відповідний стан, необхідний для успішного здійснення своєї діяльності.
Встановлено, що головна ціль само менеджменту – максимальне використання власних можливостей, свідоме управління собою впродовж життя (самовизначення) й подолання зовнішніх обставин як на роботі, так і у власному житті. |
Опис: | Іщенко В. Доцільність застосування основ самоменеджменту в практичній діяльності молодого педагога. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 83-89. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17641 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|