DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17637
|
Назва: | Організаційно-дидактичні особливості професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації в США |
Автори: | Демченко, Ю.С. |
Ключові слова: | фахівець соціальна реабілітація професійна підготовка модель навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано організаційні та змістові особливості професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації у закладах вищої освіти США. Схарактеризовано дворічні програми для здобуття освітнього ступеня «Асоціат» у коледжах США, чотирирічні бакалаврські та міждисциплінарні
магістерські університетські програми професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації.
Визначено спільні ознаки цих програм для кожного з освітніх ступенів. Встановлено, що професійна підготовка здійснюється на міждисциплінарній основі шляхом інтеграції загальнонаукових, професійних і спеціалізованих знань, широкого запровадження елективних курсів. Визначено три моделі навчання фахівців із соціальної реабілітації: традиційно-дидактичну, проблемно-пошукову і фасилітовану. З’ясовано, що система професійної підготовки забезпечує умови для професійного самовизначення, саморозвитку і самовдосконалення. |
Опис: | Демченко Ю. Організаційно-дидактичні особливості професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації в США. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 67-70. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17637 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|