DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17637

Название: Організаційно-дидактичні особливості професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації в США
Авторы: Демченко, Ю.С.
Ключевые слова: фахівець
соціальна реабілітація
професійна підготовка
модель навчання
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано організаційні та змістові особливості професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації у закладах вищої освіти США. Схарактеризовано дворічні програми для здобуття освітнього ступеня «Асоціат» у коледжах США, чотирирічні бакалаврські та міждисциплінарні магістерські університетські програми професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації. Визначено спільні ознаки цих програм для кожного з освітніх ступенів. Встановлено, що професійна підготовка здійснюється на міждисциплінарній основі шляхом інтеграції загальнонаукових, професійних і спеціалізованих знань, широкого запровадження елективних курсів. Визначено три моделі навчання фахівців із соціальної реабілітації: традиційно-дидактичну, проблемно-пошукову і фасилітовану. З’ясовано, що система професійної підготовки забезпечує умови для професійного самовизначення, саморозвитку і самовдосконалення.
Описание: Демченко Ю. Організаційно-дидактичні особливості професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації в США. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 67-70.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17637
Appears in Collections:2020(26)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
DEMCHENKO.pdf378,6 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback