DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17633
|
Назва: | Особливості застосування методу проєктів для формування пізнавальної діяльності студентів-екологів |
Автори: | Гриньова, М.В. Величко, Р.М. |
Ключові слова: | метод проектів студенти-екологи екологічний проект структура екологічного проекту пізнавальна діяльність екологічна культура студентів-екологів |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано особливості реалізації методу екологічних проєктів як одного з ефективних способів організації пізнавальної діяльності студентів-екологів. Наведено особливості створення екологічних проєктів. Розкрито структуру екологічного проєкту та його впровадження в організацію проєктної діяльності у процесі підготовки студентів екологів. Авторами доведено результативність застосування методу екологічних проєктів у формуванні пізнавальної діяльності студентів-екологів. |
Опис: | Гриньова М., Величко Р. Особливості застосування методу проєктів для формування пізнавальної діяльності студентів-екологів. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 47-51. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17633 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|