DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17633

Назва: Особливості застосування методу проєктів для формування пізнавальної діяльності студентів-екологів
Автори: Гриньова, М.В.
Величко, Р.М.
Ключові слова: метод проектів
студенти-екологи
екологічний проект
структура екологічного проекту
пізнавальна діяльність
екологічна культура студентів-екологів
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано особливості реалізації методу екологічних проєктів як одного з ефективних способів організації пізнавальної діяльності студентів-екологів. Наведено особливості створення екологічних проєктів. Розкрито структуру екологічного проєкту та його впровадження в організацію проєктної діяльності у процесі підготовки студентів екологів. Авторами доведено результативність застосування методу екологічних проєктів у формуванні пізнавальної діяльності студентів-екологів.
Опис: Гриньова М., Величко Р. Особливості застосування методу проєктів для формування пізнавальної діяльності студентів-екологів. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 47-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17633
Розташовується у зібраннях:2020(26)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
GRYNOVA.pdf510,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок