DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17628
|
Название: | Класифікація методів військово-патріотичного виховання старшокласників у процесі допризовної підготовки |
Авторы: | Бородай, Е.М. |
Ключевые слова: | військово-патріотичне виховання методи старшокласники захист України військова служба класифікація методів допризовна молодь патріотизм |
Issue Date: | 2020 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядаються особливості класифікації методів військово-патріотичного виховання старшокласників у процесі допризовної підготовки, обґрунтовується доцільність розробки комплексної системи методів навчання предмету «Захист України». Розглянуто традиційній підходи класифікації методів військово-патріотичного виховання. Різнобічність поглядів науковців узгоджено з урахуванням комплексного підходу до групування змісту та сутності методів, в результат чого визначено чотири групи методів, їх сполучення та поняття, що характерні для військово-патріотичного виховання: методи формування в допризовної молоді патріотичної свідомості, поглядів та переконань, Методи організації військово-патріотичної діяльності та формування особистого досвіду поведінки допризовної молоді, методи стимулювання і мотивації військово-патріотичної діяльності та поводження допризовної молоді, методи самовиховання і самопідготовки допризовної молоді до військової служби. |
Описание: | Бородай Е. Класифікація методів військово-патріотичного виховання старшокласників у процесі допризовної підготовки. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 25-28. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17628 |
Appears in Collections: | 2020(26)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|