DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17601

Назва: Медіаосвітні технології як педагогічна умова формування медіаграмотності майбутніх учителів іноземної мови
Автори: Біндас, О.
Ключові слова: засоби
медіаосвітні технології
заняття
студент
учитель іноземної мови
іншомовний
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу актуальних досліджень і праць вітчизняних та зарубіжних науковців і практиків подано визначення медіаосвітніх технологій як засобів навчального процесу з використанням періодичних видань, радіо, телебачення, кіно, а також програмно-апаратних пристроїв, що забезпечують операції збирання, оброблення, накопичення, збереження й передачі інформації різними мовами. Метою статті є теоретичне обґрунтування важливості медіаосвітніх технологій як однієї з педагогічних умов формування медіаграмотності майбутніх учителів іноземної мови; саме медіаосвітні технології визначають роль учителя іноземної мови як зразка для наслідування, знавця процесів мислення, вмілого користувача сучасними освітніми технологіями, пізнання і роль студента, якому слід почерпнути з цих демонстрацій якийсь набір прийомів і методів, які він зможе використовувати при конструюванні своїх власних знань. Відтак учитель розвивається сам і допомагає здбувачам освіти. У ході роботи розглянуто різноманітні способи класифікації медіа- засобів, однак для дослідження потрібною й актуальною є така, що розкриє більші можливості використання новітніх інформаційних технологій на уроках вивчення іноземної мови. Проаналізувавши різні підходи та класифікації медіаосвітніх технологій як однієї з педагогічних умов формування медіаграмотності майбутніх учителів іноземної мови, авторка доходить висновку, що на шляху досягнення таких високих показників виникають певні труднощі: це і брак знань самих учителів іноземної мови і викладачів, і проблеми з технічним обладнанням, і небажання йти в ногу з часом, і фінансова ситуація, в якій опиняються освіта та й загалом уся культура через постійне недофінансування. Але перспективи з якісного та ефективного застосування медіатехнологій в освіті є очевидними – науковий прогрес майбутніх учителів, а відтак і цілої держави.
Опис: Біндас О. Медіаосвітні технології як педагогічна умова формування медіаграмотності майбутніх учителів іноземної мови. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 7. С. 123-129.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17601
Розташовується у зібраннях:2020(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Byndas.pdf461,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок