DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17591

Назва: Застосування здоров’язбережувальних інноваційних технологій в освітньому процесі підготовки майбутніх фахівців з комп’ютерної інженерії
Автори: Жалій, Р.В.
Ключові слова: професійна підготовка
майбутні фахівці з комп’ютерної інженерії
здоров’язбережувальні інноваційні технології
готовність майбутніх фахівців
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено особливості застосування здоров’язбережувальних інноваційних технологій в освітньому процесі підготовки майбутніх фахівців з комп’ютерної інженерії. Розкрито основні терміни: «академічна свобода», «інноваційна форма», «освітня діяльність» «інноваційна діяльність», «навчальні заняття», «види навчальних занять» та особливості підготовки здобувачів вищої освіти технічних спеціальностей, для яких важливим є опанування гуманітарних дисциплін, формування мовленнєвих компетентностей, вивчення основ риторики під час освітньої діяльності. На прикладі навчальних занять із фізичного виховання продемонстровано широкий спектр інноваційних форм роботи, використання яких сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, є важливим чинником у процесі формування валеологічної компетентності молодих людей, пріоритетним фактором демонстрації моди на здоровий спосіб життя, рухову активність, дозвіллєво-рекреаційну діяльність, захоплення аматорським чи професійним спортом тощо. Під час підготовки статті використано методи аналізу правових норм (у руслі узагальнення й систематизації норм чинного освітнього законодавства) та результати педагогічного експерименту, який проходив на базі Полтавського національного технічного університету імені Ю. Кондратюка. Розглянуто окремі форми та види діяльності здобувачів вищої освіти, спрямовані на набуття вмінь і навичок щодо застосування здоров’язбережувальних інноваційних технологій у подальшій професійній діяльності. З’ясовано важливість виконання не лише фізичних вправ, популяризації рухової активності, а й наявності ґрунтовної внутрішньої мотивації (яка формується під час занять) у майбутніх фахівців з комп’ютерної інженерії в освітньому процесі, що сприятиме формуванню високого рівня готовності до застосування описаних технологій у подальшій професійній діяльності. Перспективними напрямами наукових пошуків визначено: обґрунтування структурно-логічної схеми вивчення гуманітарних дисциплін в умовах технічного закладу вищої освіти із розглядом ключових компетентностей фахівця на кожному з етапів цього вивчення; розкриття методичних особливостей інноваційних форм роботи, які доцільно використовувати в освітній діяльності: «бієнале», «консалтинг», «фреш» тощо; вивчення специфіки теоретико-методичних вимог до викладання фізичного виховання для здобувачів вищої освіти технічних спеціальностей в умовах сучасних процесів реформування системи освіти
Опис: Жалій Р. Застосування здоров’язбережувальних інноваційних технологій в освітньому процесі підготовки майбутніх фахівців з комп’ютерної інженерії. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 7. С. 88-96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17591
Розташовується у зібраннях:2020(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
ZhaliyR.pdf478,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок