DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17590

Назва: Boxing coach-to-be professional training at higher educational institutions
Автори: Khyzhniak, O.
Хижняк, О.О.
Ключові слова: майбутній тренер з боксу
професійна підготовка тренера
практико-орієнтований підхід
навчальні практики
наскрізна програма з практик
boxing coach-to-be
coach professional training
practice-oriented approach
practical work
cross-cutting practical work program
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано специфічні риси та зміст професійно-практичної підготовки майбутнього тренера з боксу у закладах вищої освіти України. Констатовано, що підготовка майбутніх тренерів з боксу є цілісною багатокомпонентною системою, яка спрямована на формування всебічно розвинутого фахівця. Зміст професійної підготовки майбутніх тренерів з боксу визначає перелік та обсяг нормативних і вибіркових навчальних дисциплін, послідовність їх вивчення, конкретні форми проведення занять тощо. Встановлено, що практико-орієнтований підхід спрямований на надбання не тільки знань, але й умінь, навичок і досвіду практичної діяльності. Аналіз комплексу літературних джерел дозволив установити, що досить часто практико-орієнтований підхід дослідники розглядають як метод викладання і навчання в поєднанні з практичною діяльністю, орієнтацією навчального процесу на кінцевий продукт навчання – формування і розвиток професійних компетенцій. Практико-орієнтований підхід у дослідженні визначено одним із найефективніших засобів професіоналізації підготовки тренера з боксу, оскільки він максимально наближує студентів до майбутньої професійної діяльності; його сутність полягає в організації навчального процесу в контексті майбутньої професії шляхом відтворення у формах і методах навчальної діяльності студентів реальних психолого-соціальних ситуацій, що супроводжують професійну діяльність тренера. Це орієнтує на принцип композиційного проєктування як один із чинників підвищення якості підготовки майбутніх фахівців. Доведено, що комплекс навчальних практик має стати головним системотвірним ядром професійної підготовки тренера. Ознаками практико-орієнтованого підходу визначено спрямованість навчальних програм на вимоги ринку праці, реальну практичну орієнтацію курсових робіт і дослідницьких проєктів; активне залучення фахівців-практиків в навчально-тренувальний процес факультету фізичного виховання. Комплекс навчальних практик має стати головним системотворчим ядром професійної підготовки тренера. Проведено класифікацію навчальних практик, досліджено їх обсяг та змістове наповнення. Перспективи подальших досліджень визначено у спрямуванні комплексу навчальних практик на спортивну спеціалізацію майбутнього тренера з боксу та в розробці інтеграційної сітки навчальних дисциплін.
Опис: Khyzhniak O. Boxing coach-to-be professional training at higher educational institutions. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 7. С. 81-87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17590
Розташовується у зібраннях:2020(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Khyzhniak.pdf456,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок