DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17589

Назва: Підготовка майбутніх соціальних працівників до фасилітаційної взаємодії з людьми різного віку та соціального
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: підготовка
соціальна робота
технологія навчання
майбутній соціальний працівник
фасилітаційна взаємодія
соціальний статус
технологія ситуаційного навчання
технологія «діадної взаємодії»
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до фасилітаційної взаємодії з людьми різного віку та соціального статус; показано, як на засадах фасилітації застосовуються технології «діадної взаємодії» та ситуаційного навчання майбутніх фахівців із соціальної роботи; проведено аналіз їх застосування в практиці підготовки майбутніх соціальних працівників до фасилітаційної взаємодії з людьми різного віку та соціального статусу. Мета статті полягає в узагальненні практичних напрацювань дослідників з англомовних країн щодо ефективного застосування технологій посткласичної дидактики («діадної взаємодії» та ситуаційного навчання) у практиці підготовки майбутніх соціальних працівників до фасилітаційної взаємодії з людьми різного віку та соціального статусу. Розкрито сутність застосування технології «кейс-методу» в підготовці майбутніх фахівців із соціальної роботи до фасилітаційної взаємодії з людьми різного віку та соціального статусу, яка міститься в зміні мети навчання (усвідомленні в соціальній і соціально-педагогічній роботі можливості не єдиного, а багатьох рішень; демократичному характері процесу набуття знань, рівноправності з іншими учасниками, зокрема з викладачем, коли головним стає вироблення у процесі співтворчості майбутнього фахівця із соціальної роботи з педагогом нових знань, навичок фасилітаційної взаємодії з людьми різного віку та соціального статусу; чіткості й простоті технології застосування кейс-методу, на основі якого набуває розвитку система цінностей майбутніх фахівців із соціальної роботи як фасилітаторів, формуються їхні фасилітаційні позиції, життєві установки, своєрідне професійне світосприймання тощо). Проведено характеристику функціональних форм і якостей діадної взаємодії, які, враховуючи відносну компактність і простоту, використовуються викладачами у підготовці майбутніх соціальних працівників до фасилітаційної взаємодії з людьми різного віку та соціального статусу. Це підвищило якість діадної взаємодії викладача з майбутніми фахівцями із соціальної роботи.
Опис: Стрельніков В. Підготовка майбутніх соціальних працівників до фасилітаційної взаємодії з людьми різного віку та соціального. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 7. С. 74-80.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17589
Розташовується у зібраннях:2020(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Strelnikov.pdf438,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок