DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17587

Назва: Досвід методичного супроводу формування підприємницької культури бакалаврів фізичної культури і спорту
Автори: Верітов, О.
Ключові слова: методичний супровід
підприємницька культура
освітня траєкторія
тьютор
едвайзер
супервайзер
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано модель методичного супроводу формування підприємницької культури бакалаврів фізичної культури і спорту, яка репрезентує заходи, спрямовані на обрання здобувачами освіти індивідуальної освітньої траєкторії; супроводження науково-педагогічними і методичними працівниками засвоєння студентами різноваріантного змісту освіти; контроль за ходом освітнього процесу, а також зворотній зв’язок із здобувачами освіти під час та по завершенню виконання освітньо-професійної програми. Зазначений супровід повинен передбачати суто організаційну діяльність, інформування студентів щодо користування засобами навчання, допомогу у вирішенні пізнавальних проблем, а також допомогу у контактуванні із стейкхолдерами. При цьому на перший план виходить індивідуалізація освітніх алгоритмів, варіативність часу та способів виконання навчальних завдань, широкий вибір місця виконання навчальних завдань, способів комунікації із викладачем тощо. Виконання майбутнім бакалавром з фізичної культури і спорту індивідуального навчального плану пов’язане із готовністю науково-педагогічних працівників виконувати соціально-педагогічні ролі супервайзера, едвайзера і тьютора, які можуть змінюватися залежно від поставленого освітнього завдання. Ключовими заходами з підтримки вибору студентами індивідуальних освітніх траєкторій, в аспекті формування підприємницької культури, визначено: забезпечення вільного обрання форм та методів викладання; консультування майбутніх бакалаврів з фізичної культури і спорту щодо вільного обрання форм та методів навчання; презентацію дисциплін вибіркового циклу. Позитивним моментом розробленої під час дослідження ОПП, що спрямована на формування підприємницької культури, є конкуренція між дисциплінами та викладачами.
Опис: Верітов О. Досвід методичного супроводу формування підприємницької культури бакалаврів фізичної культури і спорту. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 7. С. 57-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17587
Розташовується у зібраннях:2020(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Veritov.pdf513,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок