|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(7) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17586
|
Назва: | Педагогічний менеджмент системи підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи |
Автори: | Лебедик, Л.В. |
Ключові слова: | соціальна робота майбутній фахівець із соціальної роботи педагогічний менеджмент система підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи принципи функції і методи педагогічного менеджменту |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті виділено напрями досягнення мети підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи з позицій теорії управління, визначено принципи, функції і методи педагогічного менеджменту системи підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи, виокремлено актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи та шляхи їх вирішення.
Метою статті став теоретичний аналіз проблем педагогічного менеджменту підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи в контексті компетентнісного підходу. Завданнями дослідження авторка обрала: 1) виокремлення напрямів досягнення мети підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи з позицій теорії управління; 2) визначення принципів, функцій і методів менеджменту системи підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи; 3) виділення на основі вирішення попередніх завдань актуальних проблем підготовки цієї категорії фахівців.
Наголошено на принципах менеджменту системи підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи: формулюванні мети, цілеспрямованості, кооперації, функціонального підходу, комплексності, поєднання цільового, функціонального управління і лінійного керівництва, самовдосконалення.
Виокремлено й охарактеризовано систему функцій педагогічного менеджменту системи підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи: планування, прийняття управлінського рішення, укомплектування штату науково-педагогічних працівників, ефективна комунікація, стимулювання, керівництво і контроль.
Авторкою доведено, що досягнення ефективності підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи забезпечується вирішенням комплексу завдань педагогічного менеджменту, серед яких: реалізація неперервності підготовки майбутнього фахівця із соціальної роботи на основі оновлення її змісту, організаційних форм і методів; підвищення рівня управлінської і професійної культури організаторів та виконавців професійної підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи; забезпечення у процесі підготовки міжособистісної взаємодії; впровадження педагогічного моніторингу як умови вдосконалення підготовки здобувачів вищої освіти до соціальної та соціально-педагогічної роботи у державних і недержавних закладах соціального спрямування. |
Опис: | Лебедик Л. Педагогічний менеджмент системи підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 7. С. 50-56. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17586 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(7)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|