| 
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
 Факультети >
 Факультет Психології і соціальної роботи >
 Кафедра психології >
 Матеріали наукових конференцій та семінарів >
 Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
 
        
            | Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17563 |  
 
| Назва: | Розвиток інтересу до психологічних знань у студентів педагогічних спеціальностей |  | Автори: | Яновська, Т.А. |  | Ключові слова: | студент педагогічна спеціальність
 пізнавальний інтерес
 |  | Дата публікації: | 2021 |  | Короткий огляд (реферат): | Сучасні вимоги суспільства до підготовки кваліфікованих
педагогічних працівників передбачають формування у студентів
системи фахових і психолого-педагогічних знань, ознайомлення з
широким колом новітніх наукових досягнень у цих напрямках. Без
цього неможливе засвоєння суті та змісту сучасних педагогічних
технологій і навичок їх практичного застосування безпосередньо у
навчальному процесі. Розуміння сутності особистості дитини, її
структури та закономірностей розвитку педагогом є запорукою
розвитку формування його спрямованості на самостійний пошук важливих проблем у професійній діяльності та шляхів їх оптимального
розв’язку з урахуванням власного потенціалу і особливостей діяльності
школярів. |  | Опис: | Яновська Т. А. Розвиток інтересу до психологічних знань
у студентів педагогічних спеціальностей // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 329-333. |  | URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17563 |  | Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) 
 |  
 
    
     Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.   |