DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17556

Назва: Психологічний аналіз мотиваційної сфери студентів випускного курсу
Автори: Хоменко, В.П.
Ключові слова: студент
мотивація
навчальна діяльність
студент випускного курсу
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Мотивація навчальної діяльності студентів є полісистемною, її особливістю є наявність декількох об’єктивно і суб’єктивно значущих детермінант: життєзабезпечення, особистісного розвитку, навчальної діяльності, соціальної взаємодії, професійного становлення. Знання закономірностей розвитку і формування мотивації дозволить успішно вирішувати завдання навчання і виховання молоді, її підготовки до продуктивної, творчої праці. Тому питання особистісного становлення студентів в аспекті професійної діяльності має постійно знаходитися в центрі уваги вищої школи. Мета – теоретично розглянути та емпірично дослідити психологічні особливості мотиваційної сфери студентів випускного курсу.
Опис: Хоменко В. П. Психологічний аналіз мотиваційної сфери студентів випускного курсу // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 305-308.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17556
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
84.pdf285,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок