DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17532
|
Назва: | Труднощі оволодіння навичками спілкування молодшими школярами із порушеннями мовленнєвого розвитку |
Автори: | Олефір, О.І. |
Ключові слова: | школяр школяр з порушенням мовленнєвого розвитку спілкування труднощі спілкування ПМР порушення мовленнєвогорозвитку |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Реальним фактором останнього десятиріччя є збільшення
кількості дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку (далі ПМР),
зумовленого ураженнями центральних і периферичних відділів
мовленнєвого аналізатору та екологічними проблемами. В контексті
проблеми сучасної логопедії дослідники (Р. А. Лєвіна, Н. О. Нікашина,
Є. Ф. Соботович, Л. Ф. Спірова, В. В. Тарасун, Г. А. Чиркіна,
М. К. Шеремет) зазначають, що логопедична робота з дітьми з
порушеннями мовлення у загальноосвітніх закладах включає
збагачення словника, вдосконалення граматичної будови мовлення,
формування потреби у спілкуванні та розвиток комунікативних
навичок у різних формах зв’язного мовлення |
Опис: | Олефір О. І. Труднощі оволодіння навичками спілкування
молодшими школярами із порушеннями
мовленнєвого розвитку // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 226-229. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17532 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|