DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17529
|
Назва: | Соціально-психологічна діагностика малої групи як умови розвитку конфліктологічної компетентності вчителя |
Автори: | Муліка, К.М. |
Ключові слова: | компетентність вчитель колектив конфлікт |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Реформи в освіті, ідеєю яких є людиноцентризм, пріоритетними
напрямками визначають формування внутрішньої системи
забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти, протидію булінгу (цькуванню), реалізацію мотиваційно-смислового
(компетентнісного) підходу. Кожен з цих векторів передбачає
ефективну взаємодію (взаємовплив) людини із середовищем. У
пострадянський школі з усталеними настановами та традиціями
тоталітаризму, ця взаємодія супроводжується актуалізованим
зіткненням протиріч, у результаті якого відбуваються міжособистісні,
міжгрупові взаємозміни, що призводять до створення концептуально
нових структур в освіті. |
Опис: | Муліка К. М. Соціально-психологічна діагностика малої групи
як умови розвитку конфліктологічної
компетентності вчителя // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 214-218. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17529 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|