DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17510
|
Назва: | Теоретичне дослідження емоційно-регуляційного аспекту кризи ідентичності в підлітковому віці |
Автори: | Лук’янчик, О.В. |
Ключові слова: | ідентичність криза ідентичності підліток образ "Я" підлітковий вік |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження процесу формування ідентичності та її кризи у
підлітковому віці є одним із актуальних питань сьогодення, вивчати які
досить складно. За даними багатьох психологічних досліджень у
значної частини підлітків на даному етапі розвитку України
спостерігається життєва безпорадність, соціальний нігілізм, пасивність,
відчуженість від дорослих, зневіра та байдужість до всього. В умовах
перебудови суспільства процес формування ідентичності та «образу –
Я» у неповнолітніх характеризується послабленням значущості уявлень
про базові морально-етичні принципи. Можна сказати, що
посилюються поведінкові відхилення, зростають егоцентричні
тенденції, молодшає вік злочинців, формуються різні форми відхиленої
поведінки. |
Опис: | Лук’янчик О. В. Теоретичне дослідження емоційно-регуляційного
аспекту кризи ідентичності в підлітковому віці // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 168-172. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17510 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|