DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17508
|
Назва: | Психологічні особливості мотивації досягнення студентів-психологів |
Автори: | Левус, Р.В. |
Ключові слова: | студент-психолог вища освіта майбутній психолог мотивація |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Становлення суб’єкта діяльності, здатного свідомо ставити
життєві цілі й досягати їх, здатного брати на себе відповідальність за
ухвалення рішення, детерміноване тією стратегією поведінки, яка
формується в процесі соціалізації. Таку стратегію поведінки забезпечує
мотивація досягнення, що відображає ціннісне ставлення індивіда до
себе як особистості та суб’єкта діяльності. Професія психолога
передбачає наявність вміння визначати і досягати поставлених цілей як
для себе, так і для майбутніх клієнтів. Тому ця проблема є
надважливою у розрізі формування майбутнього фахівця-психолога.
Мета – дослідження мотивації досягнення студентів, які
здобувають вищу освіту за спеціальністю «Психологія». |
Опис: | Левус Р. В. Психологічні особливості мотивації досягнення
студентів-психологів // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 165-168. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17508 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|