DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17479
|
Назва: | Ключові принципи організації університетської освіти в Україні |
Автори: | Миргородська, А. |
Ключові слова: | університетська освіта освіта освіта України вища освіта заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Потреба у модернізації вищої школи в Україні в контексті глобалізації світового
освітнього простору вимагає вдосконалення системи професійної підготовки фахівців. На
часі орієнтація на високий рівень якості освіти, професійна компетентність, гармонійність особистісно-соціального розвитку, творчість і відповідальність у
вирішенні професійних завдань.
Цей процес визначається змінами у системі законодавчого і нормативно-правового
регулювання вищої освіти в Україні з урахуванням вимог європейської системи
стандартів та сертифікації, які сприятимуть розвитку національних культурних
цінностей, демократії і гуманізму як основних чинників функціонування громадянського
суспільства.
Університетська освіта має велику соціальну значущість: вона пропагує наукове
знання, залучає молоде покоління до академічної культури, формує наукову еліту нації. |
Опис: | Миргородська А. Ключові принципи організації
університетської освіти в Україні // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. –С. 343-346. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17479 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|