DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17466
|
Назва: | Розвиток освіти в Німеччині |
Автори: | Яресько, К. |
Ключові слова: | освіта освіта в Німеччині вища освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Запровадження Болонського процесу та перехід вітчизняної системи освіти в
європейський освітній простір актуалізують проблему вивчення та узагальнення
найкращих прикладів зарубіжного досвіду. Тому надбання німецької системи освіти
можуть стати корисними, адже ця країна порівняно недавно, долаючи соціальноекономічні труднощі, шукала вихід для модернізації освіти – основи суспільного
розвитку.
Великий внесок у дослідження системи освіти Німеччини зробили російські
науковці 3. Малькова, JІ. Писарева, Б. Вульфсон, JІ. Пискунов, О. Єльцова, Т. Яркіна та
ін. Всі ці вчені досліджували модернізацію навчальних програм і планів. Різні аспекти
німецької моделі підготовки майбутніх педагогів досліджували українські вчені
В. Кравець, Т. Мойсеєнко, JІ. Пуховська, та ін. |
Опис: | Яресько К. Розвиток освіти в Німеччині // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 319-321. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17466 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|