DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17466

Назва: Розвиток освіти в Німеччині
Автори: Яресько, К.
Ключові слова: освіта
освіта в Німеччині
вища освіта
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Запровадження Болонського процесу та перехід вітчизняної системи освіти в європейський освітній простір актуалізують проблему вивчення та узагальнення найкращих прикладів зарубіжного досвіду. Тому надбання німецької системи освіти можуть стати корисними, адже ця країна порівняно недавно, долаючи соціальноекономічні труднощі, шукала вихід для модернізації освіти – основи суспільного розвитку. Великий внесок у дослідження системи освіти Німеччини зробили російські науковці 3. Малькова, JІ. Писарева, Б. Вульфсон, JІ. Пискунов, О. Єльцова, Т. Яркіна та ін. Всі ці вчені досліджували модернізацію навчальних програм і планів. Різні аспекти німецької моделі підготовки майбутніх педагогів досліджували українські вчені В. Кравець, Т. Мойсеєнко, JІ. Пуховська, та ін.
Опис: Яресько К. Розвиток освіти в Німеччині // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 319-321.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17466
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
123.pdf437,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок