DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17463
|
Назва: | Проблема колективного виховання у творчій спадщині А. С. Макаренка |
Автори: | Одинець, О. |
Ключові слова: | Макаренко А.С. виховання педагогічна спадщина А.С. Макаренка |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічна спадщина Антона Семеновича Макаренка давно і заслужено стала
класикою вітчизняної і світової педагогіки. Технологія жорсткого колективного
виховання спиралася на радянську ідеологію. Хоча суспільний лад змінився, але
технологія видатного педагога зберігає свою актуальність. Його теорія стала базою, яку
цілком можна адаптувати і використовувати сьогодні. Величезна цінність теорії і
практики А. С. Макаренка в тому, що він сформулював ряд важливих ідей в галузі
педагогіки: зв'язок виховання з життям, багатосторонній вплив на відносини за
допомогою діяльності, різноманіття внутрішньо колективних та міжколективних
відносин. Ідеї Макаренка продовжують жити і розвиватися. Підтвердження тому –
приклади сучасних освітніх установ, які успішно використовують елементи його
технології. Спробуємо проаналізувати одні з ключових педагогічних ідей Антона
Семеновича – ідею та практику колективного виховання. |
Опис: | Одинець О. Проблема колективного виховання у творчій спадщині
А. С. Макаренка // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 311-314. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17463 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|