DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17436
|
Назва: | Роль учнівського самоврядування в розвитку особистості дитини |
Автори: | Зелений, Б. |
Ключові слова: | учень учнівське самоврядування дитина особистість виховання розиток дитини |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Величезний вплив на громадськість ХІХ ст. зробили праці К.Д. Ушинського з
проблем виховання і навчання. Підходи К. Д. Ушинського були дуже популярні і
серйозно поставили педагогів перед необхідністю критичної переоцінки існуючої в Росії
системи виховання. Під час свого 5-річного заслання він вивчав досвід інших країн щодо
виховання дітей. Він відзначав характерні риси північноамериканської освіти:
“Американська педагогіка дуже схожа на англійську... Розвиток характеру є основною
метою американської освіти: патріотизм, звичка брати участь у житті спільноти та
суспільне самоврядування рано розвиваються в американських школярів”.
Провідною ідеєю його педагогічної спадщини була народність у громадському
вихованні: кожен народ має свою власну виховну систему і нав’язати чужу – означає
нашкодити народу. |
Опис: | Зелений Б. Роль учнівського самоврядування в розвитку
особистості дитини // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 250-252. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17436 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|