DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17434
|
Назва: | Автономія навчального закладу – провідний принцип його діяльності |
Автори: | Сопільняк, Я. |
Ключові слова: | автономія вища освіта автономія навчального закладу заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Метою написання цієї статті є актуальність тематики, яка зумовлена набранням
чинності нового Закону «Про освіту», який визначив автономію закладів освіти як право
суб’єкта освітньої діяльності на самоврядування, яке полягає в його самостійності,
незалежності та відповідальності у прийнятті рішень стосовно академічних (освітніх),
організаційних, фінансових, кадрових та інших питань діяльності.
Автономія закладу вищої освіти – це один із фундаментальних принципів
самостійного добору і розстановки кадрів у межах, встановлених законодавством. Що ж
таке «автономія»?
Автономія – це право освітнього закладу на самоврядування, тобто на самостійну
діяльність: фінансово-господарську, освітню тощо. Кожен навчальний заклад має право
самостійно приймати рішення про організацію навчального процесу, про розробку
наукових програм відповідно до державних стандартів. |
Опис: | Сопільняк Я. Автономія навчального закладу – провідний принцип
його діяльності // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 245-247. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17434 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|