DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17414
|
Назва: | Реалізація ідей індивідуалізації у навчально-виховному процесі вищої школи |
Автори: | Соша, Д. |
Ключові слова: | вища школа навчально-виховний процес індивідуалізація навчання освіта України |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток та модернізація освіти передбачає впровадження у навчальний процес
вищої школи новітніх технологій та сучасних підходів.
Підготовку студентів до різних видів професійної діяльності, у тому числі, до
індивідуалізації навчання досліджували А. Алексюк, В. Володько, М. Євтух, О. Пєхота,
В. Лозова та ін.
В. Єфремова розв’язання завдань удосконалення професійної підготовки
майбутніх учителів визначає як перебудову – індивідуалізацію та технологізацію – всієї
системи навчально-виховної роботи у вищому педагогічному закладі, основними
методологічними принципами якої виділяє діяльнісний, системний та особистісно
орієнтований підходи до засвоєння теорії і вироблення практичних умінь та навичок. |
Опис: | Соша Д. Реалізація ідей індивідуалізації
у навчально-виховному процесі вищої школи // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 205-207. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17414 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|