DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17414

Назва: Реалізація ідей індивідуалізації у навчально-виховному процесі вищої школи
Автори: Соша, Д.
Ключові слова: вища школа
навчально-виховний процес
індивідуалізація навчання
освіта України
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Розвиток та модернізація освіти передбачає впровадження у навчальний процес вищої школи новітніх технологій та сучасних підходів. Підготовку студентів до різних видів професійної діяльності, у тому числі, до індивідуалізації навчання досліджували А. Алексюк, В. Володько, М. Євтух, О. Пєхота, В. Лозова та ін. В. Єфремова розв’язання завдань удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів визначає як перебудову – індивідуалізацію та технологізацію – всієї системи навчально-виховної роботи у вищому педагогічному закладі, основними методологічними принципами якої виділяє діяльнісний, системний та особистісно орієнтований підходи до засвоєння теорії і вироблення практичних умінь та навичок.
Опис: Соша Д. Реалізація ідей індивідуалізації у навчально-виховному процесі вищої школи // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 205-207.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17414
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
76.pdf408,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок