DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17410

Назва: Особливості проєктування освітнього простору навчального закладу
Автори: Дорошенко, Є.В.
Ключові слова: освітній простір
навчальний заклад
проєктування освітнього простору
проєктування
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Учні проводять значну частину свого освітнього життя в класних кімнатах, лабораторіях та бібліотеках – місцях, де відбувається навчання. Освітній простір, в якому заходиться суб’єкт, створює умови для його існування, прояву індивідуальності та суттєво впливає на успішність навчання. Для комфортного існування школярів в навчальному середовищі, необхідно дотримуватися проєктування освітнього простору. Проєктуючи освітній простір, необхідно намагатися створити умови, за яких в учасників освітнього процесу виникав би такий психологічний стан, який сприяє високоефективній реалізації освітньої діяльності. Проєктування є діяльністю, що направлена на створення образу бажаного результату і вироблення засобів, що допоможуть досягти мети. Проєктування освітнього простору детерміновано цілями освітнього процесу. Воно спрямоване на створення уявлень про навчальне середовище, в якому можна було б здійснити навчальний процес із максимальною ефективністю.
Опис: Дорошенко Є. Особливості проєктування освітнього простору навчального закладу // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 196-197.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17410
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
72.pdf334,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок