DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17408
|
Назва: | Сімейна педагогіка: значення гри та іграшки у вихованні дитини |
Автори: | Князюк, О. |
Ключові слова: | сімейна педагогіка педагогіка іграшка дитина гра розвиток |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Ні для кого не секрет, що діти, як правило, граються у те, чим живуть їх дорослі
батьки. Вони прагнуть бути схожими на образи іграшок, головних героїв мультфільмів та
казок, копіюючи їх у повсякденному житті. Тому ми не можемо не враховувати істотний
вплив гри та іграшок на формування характеру, світогляду та переваг людини. З позиції
педагогіки вищої школи питання набуває ще більшої актуальності, тому що дорослі
студенти – це діти в минулому. Їх особистість – різноманітний процес дитинства, який
проходив під впливом певних чинників (батьки, друзі, школа, ігри та іграшки тощо).
Часто внутрішні проблеми студента спричинені наслідками проблем дитинства.
Спробуємо розглянути один із чинників виховання дитини – вплив ігор та іграшок.
Іграшка – це не просто предмет, це значима подія у житті дитини. |
Опис: | Князюк О. Сімейна педагогіка: значення гри та іграшки
у вихованні дитини // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 193-195. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17408 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|