DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17403
|
Назва: | Поняття медіаграмотності учня старшої школи |
Автори: | Москаленко, О. |
Ключові слова: | Шворак К. медіаграмотність інформаційний простір учень старша школа медіаосвіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Нині сучасні учні досить вільно орієнтуються в інформаційному просторі,
особливо, в інтернет-просторі та соціальних мережах. Відтак, учитель у межах навчання
свого предмета має ставити за мету розвивати у школярів уміння аналізувати та
відбирати важливу інформацію серед інтернет-ресурсів та засобів масової інформації,
структурувати її й узагальнювати, і водночас критично осмислювати, перевіряти її на
достовірність, осмислено створювати для інформаційного середовища власні
медіатексти. Це дає підстави вважати, що важливим завданням педагогів при роботі з
учнями старшої школи є формування їх медіаграмотності. А отже, потребує уточнення у
саме поняття «медіаграмотності учня старшої школи».
Дослідники К. Шворак, І. Карпік під медіаграмотністю потрактовують розуміння
медіа, використання медіа, комунікація за допомогою медіазасобів та вміння
застосовувати медіа для досягнення поставленої мети (Шворак, Карпік, 2018). |
Опис: | Москаленко О. Поняття медіаграмотності учня старшої школи // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 184-185. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17403 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|