DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17402
|
Назва: | Обгрунтування концепції розвитку духовної зрілості майбутнього вчителя |
Автори: | Захаров, В. |
Ключові слова: | вища освіта майбутній вчитель зрілість духовна зрілість медіаграмотність вчитель |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Інноваційний розвиток вітчизняної педагогічної освіти, відповідно до світових
стандартів, сприятиме, згідно з Національною стратегією розвитку освіти в Україні на
період до 2021 року, істотному зростанню інтелектуального, культурного, духовноморального потенціалу особистості і суспільства. Рівень досягнення вчителем
результатів своєї діяльності й обізнаність щодо шляхів реалізації власних планів
визначається його зрілістю.
У сучасних педагогічних дослідженнях висвітлено такі аспекти духовного
розвитку майбутніх учителів, як розвиток духовної зрілості на ґрунті пояснення її
сутності та прогнозування розвитку за наявними структурними концепціями розвитку
зрілості особистості, розробленими світовою персонологією . Водночас питання
обґрунтування концепції розвитку духовної зрілості майбутнього вчителя досі
залишається відкритими. Зокрема, потребують розгляду аспекти інтеграції
концептуальних та технологічних засад розвитку духовної зрілості майбутніх учителів в
освітньому середовищі педагогічного закладу вищої освіти. |
Опис: | Захаров В. Обгрунтування концепції розвитку
духовної зрілості майбутнього вчителя // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 182-184. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17402 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|