DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17400

Назва: Психолого-педагогічні основи розвитку духовної зрілості майбутніх учителів
Автори: Волик, І.
Ключові слова: вища освіта
майбутній вчитель
зрілість
педагогічна освіта
заклад вищої освіти
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Запити ринку сучасної галузі освіти до професійної мобільності особистості вчителя окреслюють нові принципи його духовної зрілості, що робить актуальним визначення сутності, структури й особливостей розвитку духовної зрілості майбутніх учителів. Характерними рисами зрілої особистості вчителя є творчий підхід до справи, розуміння інших і толерантність. У сучасних педагогічних дослідженнях висвітлено такі аспекти духовного розвитку майбутніх учителів, як структурно-функціональні аспекти духовно зрілої професійно-педагогічної діяльності (К. Абульханова-Славська, Л. Божович, Г. Ващенко, А. Макаренко, А. Петровський, А. Реан, В. Сухомлинський). Водночас питання визначення психолого-педагогічних основ розвитку духовної зрілості майбутніх учителів досі залишається відкритим. Зокрема, потребують розгляду аспекти інтеграції концептуальних та технологічних засад розвитку духовної зрілості майбутніх учителів в освітньому середовищі педагогічного закладу вищої освіти.
Опис: Волик І. Психолого-педагогічні основи розвитку духовної зрілості майбутніх учителів // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 178-179.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17400
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
63.pdf332,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок