DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17379
|
Назва: | Університетська освіта як фактор духовно-професійного становлення особистості |
Автори: | Яковенко, В. |
Ключові слова: | університет університетська освіта особистість студентський вік становлення особистості духовні цінності |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Початок XXI століття характеризується модернізацією життя суспільства, змінами
у світогляді й свідомості особистості, і як наслідок, стрімким розвитком соціальних
інститутів, діяльність яких спрямована на задоволення потреб сучасної людини в освіті
та професійній самореалізації.
Розвиток особистості людини триває все життя, проте особливо важливим є період
навчання у вищій школі, де відбувається опанування наукових основ майбутньої
професійної діяльності. Саме в цей час у студента закладаються основи професійних
якостей, з якими він увійде в нову для нього атмосферу діяльності, де відбуватиметься
його подальший розвиток як особистості.
На сучасному етапі трансформації вищої освіти окреслився ряд проблем, які
потребують вирішення. Це невідповідність кваліфікації випускника запитам ринку праці;
слабка орієнтація традиційної професійної підготовки у закладах вищої освіти на
практико-орієнтовану, яка пов’язана з сучасними технологіями, інноваціями на
виробництві, інформатизацією суспільства; відсутність узгодженої із роботодавцем
моделі майбутнього фахівця, який повинен не тільки демонструвати високий рівень
професійної компетентності, але й володіти специфічними професійними якостями. |
Опис: | Яковенко В. Університетська освіта як фактор
духовно-професійного становлення особистості // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 126-128. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17379 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|